Určitě si pamatujete na dobu, asi před dvěma lety, kdy přes letní prázdniny všichni začali chodit s mobily a na nich lovili pokémony. Hráli malí, velcí, staří i mladí. Dnes už však vidíme málokoho hrát tuto hru, která v jednu dobu doslova dobyla celý svět.
Jeden z důvodů je určitě to, že tvůrci neočekávali takový úspěch. GO totiž vzniklo z konceptu jiné hry zvané Ingress, tu hrálo dost lidí, nikdy však nezaregistrovala takový úspěch, jako její následovník. To znamená, že hra nebyla zdaleka „připravena“ na takový úspěch. Servery byly malé, hra byla plná chyb a updaty nepřicházely zrovna často. To však odradilo jen lidi, kteří nemají rádi tuto franšízu.
Problém, který se hrou mají opravdoví fanoušci je jednoduchý. Primitivní soubojový systém, ten ani z poloviny nedosahuje kvalit ostatních her z tohoto úžasného světa. Opravdu nikoho nebaví jen hloupé klikání, pro větší poškození. Dále by chtěli svým svěřencům zlepšovat schopnosti, trénovat je, a ne jenom chodit, chytat je a tím hledat lepší a lepší.
Hodně hráčů frustrovalo taky to, že žádné kapesní monstra jste nemohli najít tam, kde by je každý čekal. Tedy na horách, v lese, u vodních toků a podobně. Všechny najdete jen ve městech a na určitých bodech. Hra tedy brzo začne nudit. Nemáte žádný pořádný důvod ji nadále hrát.
Nemůžu sice upřít tvůrcům snahu o zlepšení hry, tyto snahy se ale spíše zaměřují na problémy pro hráče nepodstatné. Neberte mě špatně, pořád se jedná o vcelku dobrou hru, jen nedosahuje ani z poloviny svého potenciálu, a to je obrovská škoda. Některé tahy jsou přímo nelogické, třeba přidávání dalších řad Pokémonů. Všem by klidně stačila první řada, možná dvě, hlavně kdyby ve hře bylo co dělat, ne ale přidat velké množství monster a nevylepšovat hratelnost.
Co vy, hrajete ještě Pokémon GO, nebo už vás to také přešlo.